pühapäev, 28. märts 2010

"Freddy Krueger Death Chant" (2004)


No see pole nüüd küll kellegi filmijutt, a ma proovisin esmakordselt Mediafire abil midagi üles laadida ja tahaks lihtsalt näha kas õnnestub link üles panna siia jne. "Freddy Krueger death chant" on üks plaat mille ma cdr-idele kõrvetatult viiekümnelises tiraazhis kunagi avaldasin. See oli seotud ühe mu näitusega, kus oli maal, millel on kujutatud risti löödud Freddy Kruegerit. Sel ajal ja tegelikult mingis mõttes vist siiani on see õudusfilmikarakter minu jaoks häiriv. Ma ei suuda suhestuda tema groteskse olemusega, ta ajab mind segadusse, parem oleks, kui teda poleks olemas. Aga nagu mitmed teised temasarnased, ei kao ta ilmselt kunagi kuhugi. Vastupidi, ta leiab alati üha uusi ja naeruväärsemaid viise tagasi tulla. See salvestus peaks olema midagi kurja vaimu väljaajamise loitsu sarnast. Lõpmatult kestev kõrvu kriipiv manamine, mis ei lõppe enne kui Freddy Krueger on lõpuks surnud.

lae alla siit:
(ajutiselt võtsin lingi maha)

Kommentaare ei ole: