laupäev, 22. detsember 2007

"Fascination" (1979)


director: Jean Rollin
80min.
France


Mul on jäänud mulje, et Jean Rollin peaks olema tuntud nimi eurohorrori fännide hulgas. No vähemalt kõik kes on kuulnud Jess Francost peaksid teda ka teadma. Võibolla on see kuidagi minul lihtsalt nii juhtunud, aga ma ei leia ta filme mitte kuskilt. Võibolla ei oska veel piisavalt hästi otsida. Igaljuhul "Fascination" oli ainuke mille kätte sain. Väga rahule jäin. Ajaloolised kostüümid, interjöörid ja aristokraatlikud poosid on meeldiv vaatepilt (mulle meeldib seepärast isegi "Armastuse adjudandid"). Veel oleks vaja.

Olen vaadanud Rollini filmide kaadreid. Mul on alati see probleem, et kui mulle mõni asi lihtsalt ilus ja perfektne tundub, siis ma ei oska selle kohta midagi öelda. Ei suuda muud kui igavaid positiivseid omadussõnu ritta laduda. Teengi siis seekord erandi ja panen rohkem pilte, niivõrd stiilsed mu arust ikka. Ega ei hakkagi siis parem pikemalt kirjutama, loodan et pildid on piisavalt kõnekad. Ja lesbivampiirid pole mu jaoks mingi märksõna, mille peale hakkas automaatselt ila tilkuma.







2 kommentaari:

Trash ütles ...

Redemption on päris hea nišhireliisija. Minu teada vaid erootika nükkega vampiirifilmid. : )

Unknown ütles ...

nojah, ma mõtlesin torrentisaite