kolmapäev, 14. oktoober 2009

"Deep end" (1971)


director: Jerzy Skolimowski
85min.
UK

Kuna Jerzy Skolimowski "The shout" mulle väga meeldis, siis otsustasin proovida mõnda ta teist filmi ka. "Deep end" on kergelt erootiline draama viieteist aastase noormehe ja temast umbes kümme aastat vanema kena punapäise naise ebamäärasest armusuhtest. Nad mõlemad töötavad ühissaunas teenindajatena. Mulle meeldib tagline - "If you can't have the real thing, you do all kinds of unreal things". Punapea ei ole eriti rahul oma kihlatuga ja keskealine ujumistreenerist armuke jätab ka soovida. Niisiis narrib ta seda noormeest lihtsalt igavusest. Kogenematu poiss läheb ilma asjata ähmi täis ja hakkab naist jälitama. Tekib palju kaootilisi olukordi, mille lõplikuks tulemuseks on poeetiline unistuse täitumine. Mulle meenus ka kohe üks juhtum vanema naisega ajast, mil olin umbes sama vana kui siinne peategelane. Muidugi hoopis teistsugune, ega ma avalikus blogis ei hakkaks oma varajastest seksuaalkogemustest heietama. Vedasin paar kuud ühes hulgilaos alkoholikaste. Müüja, kes mulle tellimusi edastas oli siuke neljakümne ringis naine. Juba vananemise märkidega, kuid siiski alati miniseelikus ja tugevalt meigitud. Iga lausega, mis ta mulle ütles, käis kaasas mingi kahemõtteline nali. Jube, ma olin tööpäeva lõpuks alati maruvihane.

Kommentaare ei ole: